نقد و بررسی مفاهیم آنالیزی کتاب های ریاضی دوره متوسطه

نوع مقاله : مقاله علمی -ترویجی (تألیفی)

نویسنده

گروه ریاضی، دانشگاه بجنورد

چکیده

 در این مقاله، به نقد و بررسی مفاهیم آنالیزی در کتاب های ریاضی دوره متوسطه برای رشته ریاضی و فیزیک پرداخته شده است. ضمن بررسی این مفاهیم که هم اکنون در کتاب‌های ریاضی دوره متوسطه تدریس می‌شوند، سعی می کنیم پاره‌ای از نقاط ضعف و قوت آنها را بیان نماییم. به ویژه تلاش می‌کنیم محتوای جدید آنالیز ریاضی، که به زعم پژوهشگران برای دانش‌آموزان رشته ریاضی برای ورود به رشته های متنوع دانشگاهی و نیز گسترش تفکر انتقادی آنها لازم است، برای این کتاب‌ها پیشنهاد دهیم.

کلیدواژه‌ها


CAPTCHA Image